Каталог товарів
+38 (093) 943-97-35
Наша адреса
Харків, тимчасово - доставка тільки Новою Поштою, УкрПоштою, ROZETKA Delivery
Телефони
Графік роботи
  • Пн-Пт: з 9 до 18
  • Сб: з 10 до 17
  • Нд: з 11 до 16
E-mail
Перейти до контактів
0 0
Каталог
Головна
Закладки
0
Порівняти
0
Контакти

Умови угоди

Інтернет-магазин - сайт має адресу в мережі Інтернет. Товар - продукція, представлена до продажу в інтернет-магазині.

Клієнт - розмістила Замовлення фізична або юридична особа. Замовлення - оформлений належним чином запит Клієнта на купівлю Товару.

Транспортна компанія - третя особа, що надає послуги з доставки Товарів Клієнтам:

1. Загальні положення:

  1. Ця Угода укладається між Покупцем та Інтернет-магазином в особі менеджера сайту в момент оформлення замовлення.
  2. При оформленні замовлення Покупець погоджується з умовами, обговореними цією Угодою. Акцептом даного договору покупцем є розміщення замовлення через сайт Інтернет магазину.
  3. Здійснити покупку в Інтернет-магазині може будь-яка фізична або юридична особа, здатне прийняти і оплатити товар.
  4. Продавець залишає за собою право вносити зміни до цих Умов, в зв'язку з чим, Клієнт зобов'язується регулярно відслідковувати зміни в Умовах.

2. Оформлення замовлення:

  1. Для оформлення Замовлення необхідно вказати фактичні контактні координати Клієнта в Інтернет-магазині.
  2. Продавець не несе відповідальності за достовірність інформації, що надається Клієнтом при оформленні замовлення.
  3. Замовлення Клієнта може бути оформлений в Інтернет-магазині.
  4. Після оформлення Замовлення Клієнту надається інформація про очікувану дату передачі Товару Клієнту.
  5. Якщо Клієнтом оформлене Замовлення на Товар в кількості більшій, ніж є в наявності у Продавця, Продавець інформує Клієнта шляхом направлення повідомлення по електронній пошті або по телефону, зазначеним Клієнтом при реєстрації, про те коли з'явиться товар,та яка кількість відсутня. Клієнт має право погодитися прийняти Товар в кількості, що є в наявності у Продавця, або анулювати дану позицію Товару із Замовлення. У разі неотримання відповіді Клієнта протягом 3 днів після повідомлення, Продавець залишає за собою право анулювати даний Товар із Замовлення.
  6. Товар представлений в каталозі через фото-зразки і текстовий опис, що є власністю Інтернет-магазину.
  7. Представлені фото-зразки містять один і більше видів товару певного найменування і текстову інформацію: опис, характеристики, розміри, ціна за одиницю продукції, мають відомості про основні споживчі властивості товару
  8. Деякі Товари можуть відрізнятися від представлених на фотографії, а саме відтінок, малюнок на корпусі обладнання, колір корпусу і т.п. У разі виникнення у Клієнта питань, що стосуються властивостей і характеристик Товару, перед оформленням Замовлення, Клієнт повинен звернутися до Продавця.
  9. Не пізніше 1-єї доби, після передоплати, у разі анулювання передплаченого Замовлення, сума передоплати повністю повертається Продавцем Клієнту узгодженим сторонами способом, не пізніше 1-єї доби - клієнт зобов'язаний викупити замовлення.

 3. Гарантійні зобов'язання та повернення товару:

   Повернення Товару, що відповідає вимогам якості, можливе протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання його від Компанії-перевізника за наступних умов:

  • Товар не був у використанні;

  • Збережено первісний вигляд товару: присутні всі ярлики, упаковка, наклейки та інші елементи;

  • Всі комплектуючі та запчастини збережені в повному комплекті;

  • Відсутні будь-які механічні пошкодження на самому товарі або його складових частинах;

  • Товар повертається в оригінальній упаковці, яка зберігається.

   При отриманні Товару від Компанії-перевізника покупець повинен перевірити відповідність товару заявленому замовленню: кількість, асортимент, якість тощо.
   Якщо покупець не виконає цю перевірку, товар вважається прийнятим без заперечень, за винятком випадків, коли покупець доведе, що виявити дефекти на етапі приймання у Компанії-перевізника було неможливо.

    У разі виявлення дефектів під час приймання Товару у Компанії-перевізника, покупець має право вимагати безкоштовного усунення дефектів. Також покупець має право на повернення сплачених за Товар коштів у повному обсязі за умови виконання всіх вимог щодо повернення.